سایت رسمی محمد رضا گلزار

برای تنها سوپر استار محبوب سینمای ایران

سایت رسمی محمد رضا گلزار

برای تنها سوپر استار محبوب سینمای ایران

دانلود آهنگ من دلم میشه محمدرضا گلزار برای مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام من دلم تنگ میشه

شعر : پوریا موتابین | تنظیم : حسین سالاری مقدم


320 Download Music - MP3

128 Download Music - MP3

 دانلود از سایت رادیو جوان برای بالابردن میزان رکورد ...

کلیک کنید


 

OUT NOW ON RADIOJAVAN

مدتى بود تصمیم داشتم ترانه و آهنگى رو به همه ى کسانى که عزیزى رو از دست دادند تقدیم کنم هیچوقت فکر نمى کردم این عزیز مرتضاى نازنین باشه ...

ترانه ى "من دلم تنگ میشه" تقدیم به دوستِ همیشه عزیز من مرتضى پاشایى


 

Lyrics: Pouriya Motabean

Melody: @naser_zeynalii

Arrangement: @salarmoghadam2

Guitar: @saeedbanazadeh

 

 


320 Download Music - MP3

128 Download Music - MP3

من دلم تنگ میشه + دانلود

 

 

منبع : سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار
این سایت در اینستاگرام توسط محمدرضا گلزار عزیز فالو شده است